Polska a Niemcy – czy pozycjonowanie sklepów WordPress różni się na tych rynkach?
admin - 29 czerwca, 2022
Fizyczna lokalizacja, w której prowadzimy biznes w zasadzie obecnie nie ma znaczenia. Internet to przestrzeń niczyja, przestrzeń, w której niezależnie od kraju możemy się sukcesywnie realizować. No właśnie, Internet, w jego przypadku liczy się pozycjonowanie, które przybiera różne formy w zależności od skali naszych działań. Wykorzystując pozycjonowanie sklepów WordPress możemy być taka samo widoczni na Polskim jak i Niemieckim rynku, grunt to dostosować treści pod grupę docelową. Musimy poznać kulturę, potrzeby i kwestie, które w szczególności zainteresować mogą odbiorców. No ale pytanie zostało postawione, a więc odpowiedzmy czy rynek naszego zachodniego sąsiada znacząco różni się od rodzimego i czy pozycjonowanie sklepów WordPress będzie za granicą równie efektywne.
Pozycjonowanie Niemcy – co powinno Cię interesować?
Najważniejszym aspektem pozycjonowania firmy z dowolnego kraju jest dostosowanie działań marketingowych do charakterystyki jego mieszkańców. Podstawą optymalizacji niemieckiej strony będzie więc zastosowanie odpowiedniej domeny. Jak wiadomo, adresy URL naszych zachodnich sąsiadów kończą się na .de, co należy uwzględnić podczas konfigurowania witryny. Czy jest to jednak jedyna różnica między optymalizacją niemieckiej strony a polskim SEO?
Różnice pozycjonowania – Niemcy a SEO w Polsce
Jak już wspomniano, podstawową różnicą w strategii optymalizacyjnej w Niemczech jest wykorzystanie odpowiedniej domeny oraz dostosowanie przekazu marki do upodobań mieszkańców tego kraju. Warto jednak zwrócić uwagę na inne elementy, dzięki którym pozycjonowanie sklepów WordPress w Niemczech okaże się jeszcze bardziej skuteczne. Oto podstawowe różnice między SEO w Polsce a optymalizacją witryn naszych zachodnich sąsiadów:
- słowa kluczowe – każdy kraj cechuje się odmiennymi trendami w kwestii popularności danych tematów. Frazy często wyszukiwane w Polsce okazać się mogą całkowicie pomijane w Niemczech. Kluczowe jest zatem przeprowadzenie dokładnych badań, które umożliwią wykrycie najskuteczniejszych terminów;
- treść – z pewnością nie trzeba wspominać, że treść niemieckich stron powinna być napisana w języku odbiorców, do których jest skierowana. Warto więc zatrudnić profesjonalnego copywritera, który stworzy naturalnie brzmiący content. Wykorzystanie automatycznych translatorów nie jest bowiem najlepszym rozwiązaniem;
- charakter contentu – mentalność Niemców znacznie różni się od cech polskich odbiorców. Warto więc zapoznać się z upodobaniami naszych zachodnich sąsiadów, aby mieć pewność, że publikowane treści wpasują się w ich oczekiwania.
Dlaczego warto pozycjonować strony w Niemczech?
Odpowiedź sama rzuca się na język – wyższa pozycja naszej witryny, to wyższa widoczność, a wyższa widoczność, to lepsza efektywność. Pozycjonowanie sklepów WordPress jest jednym z najskuteczniejszych środków marketingowych, dzięki którym popularność zyskać mogą nawet niewielkie polskie, czy niemieckie firmy. Wykorzystanie tej strategii, uniwersalności silnika uwielbianego na całym świecie oraz, być może wsparcia doświadczonych pozycjonerów, to przepis na zagraniczny sukces. Przemyśl, czy współpraca z agencją SEO, nie stanowiłaby doskonałego uzupełnienia Twoich planów.
Archiwa
- luty 2025
- czerwiec 2024
- kwiecień 2024
- luty 2024
- wrzesień 2023
- sierpień 2023
- lipiec 2023
- czerwiec 2023
- marzec 2023
- luty 2023
- styczeń 2023
- grudzień 2022
- listopad 2022
- październik 2022
- wrzesień 2022
- sierpień 2022
- lipiec 2022
- czerwiec 2022
- maj 2022
- kwiecień 2022
- marzec 2022
- luty 2022
- styczeń 2022
- grudzień 2021
Calendar
P | W | Ś | C | P | S | N |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 |